News Ticker

Menu

AGENSI PENGELUAR VISA UMRAH BERDAFTAR

"Servis bagus tak?", "Hotel dekat ke?", "Ada lesen Umrah tak?" Dengan menggunakan perkhidmatan Syaza, anda tak perlu risau tentang soalan ini apabila anda pilih agensi kami untuk laksanakan Umrah. Inilah sebabnya kami berprestasi cemerlang! - Dianugerahi Sijil Sistem Pengurusan Berkualiti (QMS) ISO 9001:2008- Perkhidmatan Umrah juga mendapat liputan siaran di RTM - Kami adalah pengendali Umrah bermuassasah dan berlesen LKU - Kakitangan yang berpengalaman dan profesional
Kepuasan anda matlamat kami, kegembiraan anda tanggungjawab kami.
Syaza Travel & Tours Sdn Bhd merupakan pengeluar visa yang sah yang berdaftar dengan Kementerian Haji Arab Saudi dan Kedutaan Arab Saudi di Kuala Lumpur dibawah Muassasah Arab Saudi Mawaddah International Group for Hotel and Umrah Services.
Kami memproses visa umrah terus dengan kementerian Haji Arab Saudi dan Kedutaan Arab Saudi di Kuala Lumpur tanpa menggunakan orang tengah. Ini menjamin perolehan visa umrah mengikut jadual yang dikehendaki.
Alhamdulillah dengan izin dari Allah S.W.T, semua keperluan visa untuk tahun ini 2017 tidak menghadapi masalah disebabkan kuota kami sebagai pengeluar visa berdaftar yang sah mencukupi untuk menampung kesemua jemaah kelolaan kami.

Semak Agensi Pengelola Umrah Yang Berdaftar

Semak Senarai Agensi Pengelola Umrah Yang Berdaftar Dengan Jabatan Wakaf Zakat dan Haji (JAWHAR)   
Semak Senarai Agensi Pengelola Umrah Yang Berdaftar Dengan Arab Saudi     
Semak Senarai Agensi Pengelola Umrah Yang Berdaftar Dengan Majlis Kawal Selia Umrah (MKSU)     
Semak Status Outbound di Portal Kementerian Pelancongan Malaysia     

Share This:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

No Comment to " AGENSI PENGELUAR VISA UMRAH BERDAFTAR "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM