News Ticker

Menu

TAJ MAHAL LAMBANG CINTA BERSULAM RINDU


Disebut sahaja India, dalam benak saya pasti terbesit Taj Mahal. Terletak di Kota Agra, Taj Mahal adalah salah satu makam paling cantik di dunia. Taj Mahal adalah bentuk cinta seorang Maharaja India.    

Jika diberi peluang untuk menjejakkan kaki kesana,sudah pasti semua tidak mahu melepaskan peluang terhebat ini.Merasai sendiri pandangan dan udara segar dipersekitaran Taj Mahal sudah pasti menjanjikan kenangna manis untuk semua.Tidak mustahil ada yang bergambar dengan penuh keyakinan,kerana Taj Mahal adalah lambang kemegahan Dunia.Bangunan seperti masjid itu menjulang megah berlatar langit biru. Dari kejauhan hanya terlihat warnanya yang putih bersih, dengan ukiran kaligrafi yang menghiasi dinding luarnya. Taj Mahal punya daya hipnotis yang tinggi. Sesiapa sahaja yang menginjakkan kaki di tamannya yang indah, tentunya pandangan tak akan lepas dari bangunan ini. Pun kolam panjang dengan air mancur di tengahnya pun tak bisa mengalihkan pandangan dari makam indah ini.Pandangan waktu malam yang menggamitkan seribu kemanisan
Bagi pengantin baru sahaja mendirikan rumah tangga..,tidak mustahil lokasi yang sesuai berbulan madu adalah di Taj Mahal.Sudah pasti,keindahan taj mahal seindah ikatan rasmi pernikan yang kita inginkan.Sudah pasti ia akan terus terpahat menjadi suatu kenangan yang paling tidak dapat dilupakan.

Share This:

Post Tags:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

No Comment to " TAJ MAHAL LAMBANG CINTA BERSULAM RINDU "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM